Veel gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan
direct contact met ons op

Neem contact met ons op!

Als ik bestel, hoe lang duurt het voordat mijn website live staat?

Dit is afhankelijk van welke website je besteld. Het kan heel snel als alle content (teksten, menu’s en afbeeldingen) bekend zijn.

Voorbeelden:

Een basis website waarvoor alle content is aangeleverd kan tussen 1 á 2 weken worden opgeleverd. Een Plus website waarvoor alle content aanwezig is kan tussen de 2 á 3 weken worden opgeleverd. Een maatwerk website zal in overleg worden opgeleverd.

Ik heb geen afbeeldingen, zijn die wel nodig?

Afbeeldingen zijn niet noodzakelijk maar dragen wel bij aan je vindbaarheid op Google. Je wordt dan beter gevonden. Wij raden aan om afbeeldingen te gebruiken.

Kan ik de voortgang van mijn website volgen als jullie bezig zijn?

Ja, dat kan. Wij ontwikkelen altijd op een via internet toegangkelijk omgeving. Als je al een bestaande website hebt ontwikkelen wij op een “test” website die je gewoon via een internet kunt bereiken. Later, zodra de ontwikkeling is afgerond, zetten wij die over naar jouw domein. Heb je nog geen website dan ontwikkelen wij op jouw domein. Uiteraard kan je die ook via internet gewoon volgen.

Kunnen jullie ook de content voor mij regelen?

Ja, dat kan. Dit betekent echter wel dat daar een bedrag voor in rekening wordt gebracht. Afhankelijk van de inhoud geven wij vooraf een offerte af zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Kan ik volledige SEO bij jullie afnemen?

Ja, dat kan. Wij werken samen met diverse geplomeerde SEO specialisten. Als je dat wilt dan kunnen wij hiervoor een offerte opmaken. Kijk ook eens naar ons basis SEO pakket. Dat kan je misschien al een eind op weg helpen.

Mijn website heeft veel "grote" afbeeldingen. Kunnen die sneller worden geladen?

Ja, dat kan. Er kan een WordPress plugin worden geïnstalleerd die van een “grote” afbeelding een .webp formaat maakt. Dat reduceert de afbeeldingsgrootte soms wel met meer dan 50% waardoor deze veel sneller worden geladen. Het heeft aanzienlijke voordelen op bijvoorbeeld telefoons.

Kan ik tijdens de ontwikkeling van mijn nieuwe website nog wijzigingen aanbrengen?

Ja,  dat kan, echter wel met wat voorwaarden. Vooraf hebben we afgesproken dat we een bepaald design gaan inrichten met de aangeleverde content. Je hebt tijdens het ontwikkelproces 1x de mogelijkheid om van design te switchen. Hou er wel rekening mee dat dit mogelijk vertraging in de oplevering met zich mee brengt. Gedurende het ontwikkelproces kan je wijzigingen op de door jouw in eerste instantie aangeleverde content doorgeven. Dit mag je per aangeleverde pagina tekst 2x veranderen. Uiteraard doen we dit in nauw overleg met jou.

Ik heb zelf geen tijd om mijn website te onderhouden. Kunnen jullie dat voor mij doen?

Ja, dat kan. Je kan bij ons een zogemaande “strippenkaart” afnemen. Je kan een strip gebruiken op elk willekeurig moment. Heb je in een maand geen onderhoud nodig dan blijft je saldo gelijk. Zie verder de informatie over het afnemen van een strippenkaart.

Garantie en support

Heb ik garantie op de website?

Ja, wij geven garantie op de inrichting van de website. Mocht bijvoorbeeld jouw website (tijdelijk) niet werken vanwege een probleem bij jouw hostingmaatschappij dan valt dat niet onder de garantie. Bekijk onze garantievoorwaarden.

Krijg ik support? En hoe is dat geregeld?

Ja, je krijgt standaard de eerste twee weken na oplevering van de website gratis support. Je kan supportvragen binnen die twee weken aan ons mailen. Wij adviseren altijd om daar gebruik van te maken. Wat wij aan support leveren is beschreven in onze support voorwaarden. Bekijk onze supportvoorwaarden.

Op de dag ben ik met mijn bedrijf bezig. Kan ik ook support krijgen buiten kantooruren?

Ja, dat kan. Je krijgt standaard twee weken gratis support. Binnen die twee weken heb je 1 keer de mogelijk om via (video)chat 1 uur lang vragen te stellen. Dit vindt plaats op maandag t/m donderdag op vaste tijden van 20:00 uur tot 21:00 uur. Bekijk onze supportvoorwaarden.

Hoe werkt nu een strippenkaart precies?

Eigenlijk heel simpel.
Je vraagt onderhoud aan en wij geven aan hoeveel kwartier dat kost.
Stel een verzoek kost 45 minuten om uit te voeren. Dan bieden wij dat aan. Na akkoord gaan we er mee aan de slag. Blijkt achteraf dat het 1 uur heeft gekost dan gaat gewoon het geoffreerde bedrag van je strippenkaart af. Blijkt het slecht een half uur te kosten dan schrijven wij slecht 30 minuten af.
Achteraf krijg je nooit verborgen kosten.